Alla inlägg under januari 2011

Av friendzforever - 24 januari 2011 15:29

Nu är jag i skolan!

Deras datorer är as tröga!!!

Men jag fick på en bra nu! :)

<3 <3 <3 <3 <3 <3 :) :) :) :) :) :)

Men vissa sidor laggar! :(




// Bellis! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3   

Hej

Av friendzforever - 22 januari 2011 21:08

Hej, nu är jag i Borlänge på tränings läger!


//FlippFlopp

Av friendzforever - 20 januari 2011 20:37

Heej Heej!

:) :) :) :)

idah gjorde jag och mina polare en film!
vi hade as kul!
Hoppas du har haft en rolig dah!!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kolla filmen på vår blogg! Den som heter hahahahahahah typ!

Den e as sjönnnn!

Jag trooode jag skulle skratta tills jag dog!

SÅ KUL VA DET! <3 <3

Fattar ni va kul vi har tillsammans!




Kram Kram på er <3 <3


// Bellis! <3 <3

Av friendzforever - 20 januari 2011 18:35


   Hahaa, ni kmr skratta ihjäl er haha!

Kommentera gärna!!!!

Av friendzforever - 18 januari 2011 20:12


   Låten heter: Whip my hair - Willow Smith

   Vi kanske fortsätter med inlägg som video. Vad tycker ni?


//FlippFlopp

Av friendzforever - 18 januari 2011 19:56

Det var längesen jag bloggade lite granna, så tänkte blogga lite nura!

Här är jag med skitsnygga brillor, haha höll på att skriva brollir bytte plats på o och i, men ärligt talat är jag typ psykopatisk störd på skriva, i förra inlägget jag höll på att bli galen! Vad är det för fel på mig! Ahhhhhhhhhhh!

//FlippFlopp



  

Av friendzforever - 17 januari 2011 10:29

Nu är vi skolan och bloggar liute granna, mina lärare: Loius och Heljo, nu har vi Anna vårann biologi lärare!


Hihi!


Kram FlippFlopp och bella

Av friendzforever - 11 januari 2011 11:49

Heej!

Idah är jag hemma själv, för mamma jobbar och brosan e i skolan bara från typ halv 10 till halv 12!

*** i morron börjar skolan!

Fast jag vet inte vilken tid!

De flästa började typ i dah, fast vi har studie dah typ.

 I går kollade jag och min kompis på en film på bio som hette

Tusen gånger starkare!

Den var jätte bra, den måste ni se!

sen shoppade vi på stan, då fick jag ett mobil fodral (i guld färg, som min mobil)

och en ny skol väska (den liknar typ en handväska),ett nytt linne typ.

i dah orkade jag inte käka frulle för jag e inte hungrig!




Hejrå! <3

//Bella

Presentation


Tjoo! Vi är två tjejer som bloggar här typ. Hehe

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 As ful
 Dålig
 Love it
 Najs
 Bajs
 Cool
 Hatar den
 Dålig lay-out
 Jätte bra, tipsar alla mina vänner!
 .....
 ful
 ingen kommentar
 LoL
 CP skadat ful
 Ostbågar?
 Jätte kul!
 Varför hamnar den inte på bloggtoppen? Den äger!
 Tacos är gott!
 :)
 :P

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Kontakta oss!

Hej! Om du vill kontakta FlippFlopp och Bella så kan du mejla oss på Friendzforever.blogg@hotmail.se

&uml;Både FlippFlopp och Bella kan svara på dina frågor. Men om du t.ex vill att FlippFlopp ska svara skriver du i ämnet, Till FlippFlopp.

Sen svarar vi på din fråga!

Vi kan hälsa från dig och tipsa om din blogg också.   

 


Ovido - Quiz & Flashcards